Математика
16.03.2020
Тема.Виконання навчальних і контрольних задач.
Повторити і закріпити вивчений матеріал; удосконалювати обчислювальні навички, уміння розв'язувати задачі різних типів.
1.Продовжуємо працювати:
https://vchy.com.ua/teachers/g/166740/stats
2.ДПА к.р.8(1,2 варіанти), с. 42-44.,(крім 4 завдання).
3.Пригадай.Закріпи матеріал.
Презентація
17.03.2020
Розв'язування прикладів і задач(повторення і узагальнення).
1.Підготовка до ДПА. Це цікаво
Тести, завдання.
18.03.2020
Тема.Формування обчислювальних навичок. Розв'язування задач.
Продовжуємо працювати на онлайн платформі Вчи.юа (Успіх та впевненість у своїх силах.) , де учні початкової школи усієї України вивчають математику в інтерактивній формі.
У кожного є свій код. Успіхів!
6 учнів нашого класу отримали дипломи(100%успіху). Вітаю!
Хто на шляху до успіху, продовжуємо працювати.
19.03.2020
Формування обчислювальних навичок. Розв'язування задач.
Збірник с.131-132 № Обчисли:578 ,581,582.
Д/з Скріншот вашої перемоги з нетерпінням чекаю на електронну пошту.
У кожного є свій код. Успіхів!
7 учнів нашого класу отримали дипломи(100%успіху). Вітаю!
Хто на шляху до успіху, спокійно продовжуємо працювати! Здоров'я - важлива складова успіху.
1. Математичний диктант
0,5 л
банку з водою, що переливаю в літрову банку), півтони (½ тони).
В природі, також зустрічаються дроби. Це ми бачимо на прикладі апельсина чи мандарина. Природа подробила ці фрукти на частини, на дольки.
Числа виду 1/2, 2/3, 3/4, 5/6 - називають дробовими числами. Частина числа називається дробом. Число 5/6 - дріб, де 5 - чисельник дробу, а 6 - знаменник дробу. Між ними є лінія дробу. Число під рискою показує, на скільки рівних частин поділене ціле, і називається знаменником. Число над рискою показує, скільки таких частин взято, і називається чисельником.
4.Робота з підручником.с. 85(1,2,3,4,5(1)).Зб.№280,282.
Мультфільм
Д/зс.86 №5(2),№6.Зб.№279(усно),№285,№290(Надішли на електронну пошту).
09.04.2020
Тема.Читання та запис дробів.Чисельник і знаменник дробу.Дроби,які дорівнюють одиниці.
Вчимось розуміти поняття"чисельник/знаменник дробу",записувати,розрізняти дроби.
Д/з.Продовжуємо працювати на онлайн платформі Вчи.юа
10.04.2020
Тема.Порівняння дробів.
Ознайомити учнів з поняттями «чисельник» і «знаменник»; вчити записувати і закріплювати вміння розв'язувати задачі на знаходження частини числа; розвивати логічне мислення учнів.
1.Подивись навчальне відео.
1.Відкрий підручники на сторінці 95, задача 7.Зб. с.150 №66
2.Прочитайте задачу. Про що говориться у задачі?
Вправляти у розв'язуванні задач з дробовими числами; закріплювати вміння учнів записувати та читати дроби, знаходити дріб від числа.
2.Потренуйся розв'язувати задачу.
3.Робота за підручником с.96-97,99
№1,2 усно
№3 с.99 №4 ,5 виконати письмово
Д/з с.98 №8,с.100 №8(на ел.пошту)
15.04.2020
Тема.Знаходження числа за величиною його дробу.Задачі на знаходження числа за величиною його дробу.
Формувати вміння знаходити число за його
частиною.Розвивати обчислювальні навички, мислення.
1.Вибери правильну відповідь.
2.Робота за підручником с.101 -103
№1-3 усно
№4,5 -письмово
Д/з Збірник контрольних робіт.№8 (1,2 варіанти), с. 42-44 4 завдання №9(1 варіант) (на ел.пошту).
16-17.04.2020
Тема.Повторення вивченого матеріалу. Розв'язування
прикладів і задач.
Повторити і закріпити вивчений матеріал; удосконалювати обчислювальні навички, уміння розв'язувати задачі різних типів.
Продовжуємо працювати на онлайн платформі Вчи.юа (Успіх та впевненість у своїх силах.), де учні початкової школи усієї України вивчають математику в інтерактивній формі.
У кожного є свій код. Успіхів!
10 учнів нашого класу отримали дипломи(100%успіху). Вітаю!
Хто на шляху до успіху, спокійно продовжуємо працювати! Здоров'я - важлива складова успіху.
Д/з.Зб.с. 132 №583,584,585,с.151, №72(на ел.пошту).
21.04.2020
Тема.Повторення вивченого матеріалу. Розв'язування
прикладів і задач.
Узагальнити і систематизувати знання учнів про частини. Розвивати вміння знаходити частину числа та числа за його
частиною, розв ’язувати складені задачі, які включають знаходження числа.
Тема.Виконання навчальних і контрольних задач.
Повторити і закріпити вивчений матеріал; удосконалювати обчислювальні навички, уміння розв'язувати задачі різних типів.
1.Продовжуємо працювати:
https://vchy.com.ua/teachers/g/166740/stats
2.ДПА к.р.8(1,2 варіанти), с. 42-44.,(крім 4 завдання).
3.Пригадай.Закріпи матеріал.
Презентація
17.03.2020
Розв'язування прикладів і задач(повторення і узагальнення).
1.Підготовка до ДПА. Це цікаво
Тести, завдання.
18.03.2020
Тема.Формування обчислювальних навичок. Розв'язування задач.
Продовжуємо працювати на онлайн платформі Вчи.юа (Успіх та впевненість у своїх силах.) , де учні початкової школи усієї України вивчають математику в інтерактивній формі.
У кожного є свій код. Успіхів!
6 учнів нашого класу отримали дипломи(100%успіху). Вітаю!
Хто на шляху до успіху, продовжуємо працювати.
19.03.2020
Формування обчислювальних навичок. Розв'язування задач.
Збірник с.131-132 № Обчисли:578 ,581,582.
20.03.2020
Підручник с.45 №7-розв'язати задачу,№3-обчислити приклади.
Повторити матеріал с.43-46
Д/з. Збірник с.222 №485-розв'язати задачу,с.66 №273-обчислити приклади.
30.03.2020
Тема. Т/к.Розв'язування прикладів і задач(повторення і узагальнення).
Виконуємо завдання на онлайн платформі Вчи.юа (Успіх та впевненість у своїх силах.) , де учні початкової школи усієї України вивчають математику в інтерактивній формі.
31.03.2020
Тема.Порівняння плоских геометричних фігур за площею.Квадратний сантиметр.Вимірювання площі палеткою
Очікувані результати: учні вміють обчислювати площу фігури за допомогою палетки,знають якими одиницями вимірюється площа та їх скорочене позначення мм2 .
Формування компетентностей:1.Рецензування відповідей (домашнього завдання)
Мета: активувати розумову діяльність учнів, розвивати критичне мислення,
вчити оцінювати знання учнів
Результат: формування пізнавальної компетентності
2. Математичний диктант (по сторінках домашнього завдання з обмеженим
часом рішення)
Мета: розвивати самостійність мислення, формувати гнучкість і точність
думки, розвивати увагу та пам'ять
Результат: формування самоосвітньої компетентності
1.Згадай відомі тобі одиниці довжини та їх співвідношення.
2.Якими способами можна порівняти смужки за довжиною? за шириною? Порівняй смужки за довжиною; за шириною. Які смужки рівні за довжиною? за шириною? Які смужки рівні?

Фігури, які в разі накладання збігаються, називають рівними фігурами. Такі фігури мають рівні площі. Усі плоскі геометричні фігури мають площу.
Площу позначають буквою S.
3
Розглянь, як порівнюють фігури за площею способом
накладання. Площа якої фігури в парі є більшою? меншою?

4
Порівняй фігури за площею “на око”.

– Одиниця площі – квадратний сантиметр (см2)
– Вимірювання площі палеткою
5
Чи можна порівняти подані фігури за площею “на око”? Як можна порівняти ці фігури за площею?

Фігури можуть мати різну форму, але рівні площі.
6
Накресли прямокутник ABCD зі сторонами 2 см і 6 см; квадрат KLMN зі стороною 4 см. Порівняй площі цих фігур.
Підказка. Розбий побудовані фігури на квадрати зі стороною 2 клітинки
(1 см) і визнач кількість таких квадратів. Зверни увагу: фігури вже розбиті й на маленькі квадрати – клітинки зошита! Визнач кількість таких квадратів. Порівняй результати вимірювання. Що цікаве можна помітити?
Результат порівняння площ фігур не залежить від обраної одиниці вимірювання.
За одиниці площі обрали площі квадратів зі сторонами, що дорівнюють одиницям довжини: 1 мм, 1 см, 1 дм і т. д.
Площі невеликих фігур найчастіше вимірюють у квадратних сантиметрах.
Квадратний сантиметр – це площа квадрата зі стороною 1 см. Квадратний сантиметр на письмі позначають так: 1 см2.

Накресли відрізок завдовжки 1 см і квадрат, що є моделлю 1 квадратного сантиметра. Виріж із кольорового паперу кілька моделей квадратного сантиметра.
7
Визнач площі фігур у квадратних сантиметрах.

8
Щоб виміряти площу фігури у квадратних сантиметрах, можна на фігуру накладати моделі квадратного сантиметра – скільки моделей вмістить фігура, такою і є її площа. Щоб полегшити таке вимірювання площі, використовують прозору плівку, розбиту на квадратні сантиметри, – палетку.
Визнач площі фігур, користуючись пам’яткою, поданою нижче.

Вимірювання площі фігури палеткою
1. Накладаю палетку на фігуру так, щоб принаймні одна сторона фігури збіглась із сіткою палетки.
2. Лічу кількість повних квадратних сантиметрів у фігурі.
3. Лічу кількість неповних квадратних сантиметрів у фігурі.
4. Ділю число неповних квадратних сантиметрів на 2.
5. Додаю одержане число до числа повних квадратних сантиметрів.
6. Називаю площу фігури.
Д/з с.71-74,№9,с.70№11
01.04.2020
Тема.Формула площі прямокутника.Задачі на знаходження площі прямокутника.
Д/з.Продовжуємо працювати на онлайн платформі Вчи.юа
02.04.2020
Тема.Одиниці вимірювання площі. Задачі, які включають дії над величинами, вираженими одиницями площі
Познайомитися з одиницями вимірювання площі; розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення, спостережливість; виховувати старанність.
2. Усні обчислення(Відповіді на електронну пошту).
1) Розв’язування задач.
2) Математичний диктант.
— Записати й обчислити.
3. Опрацювання теми
– Квадратний міліметр (мм2)
– Квадратний сантиметр (см2)
– Квадратний дециметр (дм2)
– Квадратний метр (м2)
– Квадратний кілометр (км2)
Поміркуй, площі яких ще об’єктів зручно вимірювати за допомогою мірки 1 дм2; 1 м2.
Спробуй здогадатися, якою міркою зручно вимірювати площу поштової марки; площу міста.
Оленка пропонує вимірювати площу поштової марки квадратним міліметром, а міста – квадратним кілометром. Чи погоджуєшся ти з нею? Спробуй дати означення цим міркам. Розглянь малюнки. Розкажи про кожну мірку.
![]()
4
1) Територія Київської області становить 28 130 км2, а Харківської – 31415 км2. На скільки квадратних кілометрів територія Харківської області більша за територію Київської області?
2) Площа поверхні листа шиферу – 200 дм2, а площа поверхні однієї черепиці є в 40 разів меншою. Визнач площу поверхні однієї черепиці.
3) Площа крила мухи дорівнює 12 мм2, а площа крила комара є втричі меншою. На скільки квадратних міліметрів площа крила мухи більша, ніж комара?
Площа вимірюється у квадратних одиницях:
Д/з с.82№8,7Усні обчислення(Відповіді на електронну пошту).
03.04.2020
Тема.Формула площі квадрата. Формувати уявлення про площу фігури; розвивати вміння застосовувати одержані знання в життєвих ситуаціях; 1.Опрацюй с.77
Завдання5.Знайди площу квадрата зі стороною 6 см.
Катруся міркувала так: якщо квадрат – це прямокутник, то для обчислення площі квадрата можна застосувати формулу площі прямокутника. Але у квадрата всі сторони рівні: а = b.
Виконай завдання 6,7
Перевір себе
Д/з
Продовжуємо працювати на онлайн платформі Вчи.юа
Тема.Задачі на знаходження площі прямокутника та обернені до них.Вчимось застосовувати формули для знаходження площі прямокутника,квадрата при розв'язуванні задач. Пропоную попрацювати на найбільшій освітній онлайн-платформі . https://learning.ua/matematyka/chetvertyi-klas/ 1.Крок за кроком. 2. |
07.04.2020
Тема.Виконання навчальних і контрольних задач.
Продовжуємо працювати на онлайн платформі Вчи.юа (Успіх та впевненість у своїх силах.) , де учні початкової школи усієї України вивчають математику в інтерактивній формі.У кожного є свій код. Успіхів!
Хто на шляху до успіху, спокійно продовжуємо працювати! Здоров'я - важлива складова успіху.
08.04.2020
Тема.Поняття "дріб".Читання та запис дробів.Чисельник і знаменник дробу.Дроби,які дорівнюють одиниці.Вчимося розуміти поняття"чисельник дробу"і "знаменник дробу",читати дроби.
Попрацюй!
Висота найвищої вершини
Кримських гір Роман-Кош 1545м,а висота найбільшої гори України, Говерли на 516 м
більше. Яка висота Говерли?
Площа Чорного моря приблизно становить 429000 км2 , а Азовського моря(найменшого у світі) 39000 км2 . На скільки площа Чорного моря більша від площі Азовського?
Найбільше озеро України Ялпуг (Одеська обл..),
його середня глибина становить 6 м,
що у 3 рази менше, ніж глибина ще однієї перлини нашої української землі озера
Синевир, яке ще називають морським оком. Яка середня глибина озера
Синевир?
Довжина річки Дністер 1361
км , а
довжина найбільшої річки України - Дніпро на 840
км
більше. Яка довжина Дніпра?
2. Гра «Шифрувальник»
Розв’яжіть приклади та розташуйте відповіді у порядку зростання; прочитайте отримане слово.
Р 5400 :100 : 6 x 11 =
О 28000: 7000 х 8 х 10 =
Б 810 :90 x 10 x 8 =
И 70 x50 : 100 x 1000 =
Д 25 x100 : 10:50 =
99
|
320
|
720
|
35000
|
5
|
р
|
о
|
б
|
и
|
д
|
3. Повідомлення теми та мети уроку.
Отже, друже, ми з тобою на уроці побуваємо в країні Дробів, навчимось їх читати,записувати,порівнювати. А де знадобляться Вам ці знання?
Цілий круг і круг поділений на 2 рівні частини. Одна така частина - це половина, або одна друга, якщо прикласти половинки одна до одної то дістанемо цілий круг. У житті часто користуються словом половина, або пів. Ми купуємо в магазині пів хлібини, або ½ щоб він не засихав. Ми бережливо ставимося до хліба. Маленька родина не може з'їсти цілу хлібину . Наш народ шанобливо ставиться до хліба і говорить: «Хліб усьому голова.»
У житті ми часто
говоримо пів кілограма, ½ кг, півлітра – це половина одного літра (демонструю
1л і В природі, також зустрічаються дроби. Це ми бачимо на прикладі апельсина чи мандарина. Природа подробила ці фрукти на частини, на дольки.
Числа виду 1/2, 2/3, 3/4, 5/6 - називають дробовими числами. Частина числа називається дробом. Число 5/6 - дріб, де 5 - чисельник дробу, а 6 - знаменник дробу. Між ними є лінія дробу. Число під рискою показує, на скільки рівних частин поділене ціле, і називається знаменником. Число над рискою показує, скільки таких частин взято, і називається чисельником.
Гарбуз важить 8 кг . Скільки важить половина
гарбуза?
8:2=4(кг)
Відповідь:4 кг важить половина гарбуза.
Яблуко важить 200гр. Скільки важить 1/5 цього яблука?
200:5=40(гр)
Відповідь: 40 гр. важить 1/5 цього яблука.
8:2=4(кг)
Відповідь:
Яблуко важить 200гр. Скільки важить 1/5 цього яблука?
200:5=40(гр)
Відповідь: 40 гр. важить 1/5 цього яблука.
Мультфільм
Д/зс.86 №5(2),№6.Зб.№279(усно),№285,№290(Надішли на електронну пошту).
09.04.2020
Тема.Читання та запис дробів.Чисельник і знаменник дробу.Дроби,які дорівнюють одиниці.
Вчимось розуміти поняття"чисельник/знаменник дробу",записувати,розрізняти дроби.
10.04.2020
Тема.Порівняння дробів.
Ознайомити учнів з поняттями «чисельник» і «знаменник»; вчити записувати і закріплювати вміння розв'язувати задачі на знаходження частини числа; розвивати логічне мислення учнів.
1.Подивись навчальне відео.
Д/з.С.93 правило, №3,8, с.95 №10
13.04.2020
Тема. Порівняння
дробів.
Формувати здатність до читання,
запису, порівняння дробів, вміння знаходити числа за його частиною і частину
від числа; графічно зображувати вміння розв’язувати складені задачі та складені
рівняння; тренувати навички усних обчислень і дій з багатоцифровими числами;
розвивати пам’ять, увагу, мислення;
1.Для чого люди подорожують?
Тож сьогодні на уроці ми будемо подорожувати планетами
Сонячної системи, використовуючи свої математичні знання. Адже математика – це
наука, де господарюють числа, фігури, знаки.. вдале їх поєднання це завжди
пошук, розкриття якихось відношень, а прийоми розв’язання – це інтуїція,
володіння знаннями, ерудиція.
I.Усний рахунок
Використовуючи свої вміння
виконувати операції з багатоцифровими числами, обчисліть ланцюжок
- Збільшіть
отримане число у 100 000 разів.
- Прочитайте число.
- Саме така відстань між Сонцем та найближчою до нього планетою
МЕРКУРІЄМ.
IІ.Повідомлення теми уроку
Сьогодні ми продовжимо опрацьовувати тему «Порівняння
дробів» та відпрацьовуватимемо вміння розв’язувати складені задачі.
ІІI.Бліц – турнір
Вам потрібно швидко записати відповіді до наступних
завдань:
-Звіримо отримані результати.
- Чому дорівнює чисельник у
останньому запису дробів?(4)
- Число 4 пов`язане з планетою Марс. Це четверта планета Сонячної
системи, на Марсі, як і на Землі 4 пори року. Яку цікаву інформацію ви можете
доповнити про цю планету?
VI.Самостійна робота
Наступне завдання виконаємо у групах. Вам потрібно
розмістити дроби у порядку збільшення і зменшення.
V.Робота над задачею
Розв’язати задачу.
1.Відкрий підручники на сторінці 95, задача 7.Зб. с.150 №66
2.Прочитайте задачу. Про що говориться у задачі?
3.Повторіть питання задачі.
Перевір себе.
1
Перевір себе.
1
VI.Підсумок уроку
Ось і закінчується наша подорож
планетами Сонячної системи.
Кожен з вас на початку уроку визначав, над чим
потрібно більше попрацювати.
jД/з. Зб.с.150-151 №67,70,71(надіслати на електронну пошту)
14.04.2020
Тема.Знаходження дробу від числа.
Задачі на знаходження дробу від числа.Вправляти у розв'язуванні задач з дробовими числами; закріплювати вміння учнів записувати та читати дроби, знаходити дріб від числа.
1.Подивись навчальне відео.
2.Потренуйся розв'язувати задачу.
У музичному конкурсі брали участь 30 учнів, з них
Перевір себе:
1) 30 : 5 = 6 (учнів) становить
2) 6 × 3 = 18 (учнів) становить
Отже, у класі 18 дівчат.
Запишемо розв’язок цієї задачі у вигляді числового виразу (30 : 5) × 3
|
![]() |
При розв’язуванні задачі ми знайшли дріб
від числа 30. Загалом кажуть: знайшли дріб від числа.
![]() | Щоб знайти дріб від числа, треба це число розділити на знаменник і результат помножити на чисельник. |
№1,2 усно
№3 с.99 №4 ,5 виконати письмово
Д/з с.98 №8,с.100 №8(на ел.пошту)
15.04.2020
Тема.Знаходження числа за величиною його дробу.Задачі на знаходження числа за величиною його дробу.
Формувати вміння знаходити число за його
частиною.Розвивати обчислювальні навички, мислення.
1.Вибери правильну відповідь.
2.Робота за підручником с.101 -103
№1-3 усно
№4,5 -письмово
Тема.Повторення вивченого матеріалу. Розв'язування
прикладів і задач.
Повторити і закріпити вивчений матеріал; удосконалювати обчислювальні навички, уміння розв'язувати задачі різних типів.
Продовжуємо працювати на онлайн платформі Вчи.юа (Успіх та впевненість у своїх силах.), де учні початкової школи усієї України вивчають математику в інтерактивній формі.
У кожного є свій код. Успіхів!
Хто на шляху до успіху, спокійно продовжуємо працювати! Здоров'я - важлива складова успіху.
Д/з.Зб.с. 132 №583,584,585,с.151, №72(на ел.пошту).
21.04.2020
Тема.Повторення вивченого матеріалу. Розв'язування
прикладів і задач.
Узагальнити і систематизувати знання учнів про частини. Розвивати вміння знаходити частину числа та числа за його
частиною, розв ’язувати складені задачі, які включають знаходження числа.
1. Знаходження
частини числа.
Як знайти
1/4 від 20? 1/5 від 500? 1/2 від 360 ? 1/10 від 1000?
Перевір себе: (5, 100,180,100)
2. Наступне завдання:
2.Знайди:
1/3 доби = ?1/4
години = ?1/2 метра = ? 1/4 кілограма = ?
(8год) (15хв) (50см) (250г)
3.Знаходження числа за його частиною.
Першого дня турист пройшов 24км , що становило 1/4 всього шляху. Який увесь шлях?
4.Зараз
прочитайте задачу .
Для школи придбали 240 квитків у цирк, та 420 квитків у театр. Четверту частину квитків у цирк та шосту частину квитків у
театр віддали учням початкових класів. Скільки всього квитків віддали
учням початкових класів?
Куди придбали квитки для школи?
Скільки придбали квитків у цирк? ( 240 )
Скільки придбали квитків у театр? ( 420 )
Яку частину квитків у цирк віддали учням початкових
класів? (1/4)
Яку частину квитків у театр віддали учням початкових
класів? (1/6)
Придбали
|
Віддали
|
|
1
|
||
Цирк
|
240 квитків
|
4
|
1
|
||
Театр
|
420 квитків
|
6
|
До задачі подано план розв’язування. Прочитайте перше
запитання
плану.
Яку дію треба виконати, щоб дати відповідь на
запитання? (ділення)
Яке число на яке число будемо ділити? (240 : 4 = 60)
Прочитайте друге запитання плану.
Яку дію потрібно виконати, щоб відповісти на
запитання? (ділення)
Яке число на яке число будемо ділити? (420 : 6 = 60)
Прочитайте запитання плану.
Яку дію потрібно виконати, щоб відповісти на це
запитання? (додавання)
Яке число до якого будемо додавати? (60 + 70 = 130)
План розв’язування
Скільки квитків
у цирк віддали учням початкових класів?
Скільки квитків у театр віддали учням початкових
класів?
Скільки квитків
разом віддали учням початкових класів? Задача
1 ) 240 : 4 = 60 (кв.)
2) 420
: 6 = 60 (кв.)
3)60 + 70= 130 (кв.)
Відповідь: учням початкових класів всього віддали 130
квитків.
240 : 4 + 420 : 6 = 130 (кв.)
Запишемо задачу
з коментуванням .
Підсумок уроку.
Д/з.Збірник контрольних робіт.№9(2 варіант).
22.04.2020
Тема.Повторення вивченого матеріалу. Розв'язування
прикладів і задач. Складені задачі.
надіслати на ел.пошту).
1.Тестування за посиланням:join.naurok.ua
Д/з.Збірник контрольних робіт.№9(2 варіант).
22.04.2020
Тема.Повторення вивченого матеріалу. Розв'язування
прикладів і задач. Складені задачі.
1.Повідомлення теми уроку.
Сьогодні ми з вами повторимо раніше опрацьований матеріал.
Ви будете розв’язувати задачі та приклади .
2. Пригадай, як знайти площу прямокутника? В яких одиницях виміряється площа геометричних фігур?
3.Збірник контрольних робіт.№10(1 варіант).
Д/з.Збірник контрольних робіт.№10(2 варіант).(Скріншотнадіслати на ел.пошту).
23.04.2020
Тема.Повторення вивченого матеріалу. Розв'язування
прикладів і задач. Складені задачі на знаходження дробу від числа.(с.106-107)
Закріплювати вміння розв’язувати задачі на знаходження дробу від числа; повторити прийоми письмового ділення багатоцифрового числа на одноцифрове;
Тема.Повторення вивченого матеріалу. Розв'язування
прикладів і задач. Складені задачі на знаходження дробу від числа.(с.108-109)
Закріплювати вміння розв’язувати задачі на знаходження дробу від числа; повторити прийоми письмового ділення багатоцифрового числа на одноцифрове;
прикладів і задач.Складені задачі, які містять просту на знаходження числа за величиною його дробу. (с. 110-111)
1.Відеоролик(урок)
2.Робота зі збірником с144-145 №32,34,36
Д/з с.144№31 ,с61 №252
Пройди,будь ласка,тест
Код доступу 6691784
Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
14.05.2020Тема.Повторення вивченого матеріалу. Розв'язування
прикладів і задач. Складені задачі на знаходження дробу від числа.(с.106-107)
Закріплювати вміння розв’язувати задачі на знаходження дробу від числа; повторити прийоми письмового ділення багатоцифрового числа на одноцифрове;
1.Повідомлення теми уроку.
Сьогодні ми з вами будемо розв’язувати задачі на знаходження дробу від числа, а
також повторимо ділення та множення на одноцифрове число.
1.Усний рахунок.
3/4хв , 2/3 хв , 1/2 хв , 2/5 хв ,
3/10 хв , 1/20 хв , 1/60 хв .
Перевір себе
3/4хв (45 с),
2/3 хв (40 с), 1/2 хв (30 с ), 2/5 хв (24 с ),
3/10 хв (18 с),
1/20хв (3 с), 1/60 хв (1 с).
3.Подивись навчальне відео. : www.youtube.com/watch?v=DNCHlL5rS0Y&pbjreload=10
3.Подивись навчальне відео. : www.youtube.com/watch?v=DNCHlL5rS0Y&pbjreload=10
4.Робота за підручником №1;
Розв'яжи задачі усно№4;
Розв'яжи задачі№ 5(письмово)
Зразок Задача№5(1)
Було-154кг
Продали -?кг 1/7
Залишилось-?кг
1).154:7*1=22(кг)-лимонів продали;
2).154-22=132(кг)-лимонів залишилось;
Вираз:154-154:7*1=132(кг)
Д/з.Пройди,будь ласка, тест Початок 15.00 ,тривалисть 20 хв Завдання необхідно виконати до 15 .25
24.04.2020Тема.Повторення вивченого матеріалу. Розв'язування
прикладів і задач. Складені задачі на знаходження дробу від числа.(с.108-109)
Закріплювати вміння розв’язувати задачі на знаходження дробу від числа; повторити прийоми письмового ділення багатоцифрового числа на одноцифрове;
1.Повідомлення теми уроку.
Сьогодні ми з вами будемо розв’язувати задачі на знаходження дробу від числа, а також повторимо ділення та множення на одноцифрове число.
2.Розвиток
математичних знань.
2. 1.
Робота над задачами.
Задача 1.
На корабель, що
відправляється у подорож, завезли 840 кг крупів;
рис становить 1/3 частину всіх крупів, гречана крупа – 2/7 усіх крупів,
а решта – пшоно. Скільки було завезено на корабель кілограмів рису, гречки і
пшона окремо?
Перевір себе.
1) 840: 3=280 (кг) – рису;
2) 840:7х 2 =240 (кг) – гречки;
3) 280+240=520 (кг) – рису і гречкиа
разом;
4) 840-520=320 (кг) – пшона
Задача 2.
Туристи подолали відстань 1240 км . Кораблем вони
пропливли 1/8 усього шляху, залізницею проїхали 2/5 усього шляху, а решту – автобусом. Скільки кілометрів туристи пропливли
кораблем, проїхали залізницею, проїхали автобусом?
Перевір себе.
1) 1240: 8=155(км) – кораблем;
2) 1240:5х2=496(км) – залізницею;
3) 496+155=651(км) – кораблем і
залізницею.
4) 1240-659=589(км) – автобусом.
3. Розв’язування виразів.
91000-352583:7=
2232х8+53909=
4.Робота за підручником №2,3,4
Д/з.№6,7,5.
(скрін надішли на Вайбер)
Пройди,будь ласка, тест. Початок 15.30 ,тривалисть 30 хв Завдання необхідно виконати до 16.00
(скрін надішли на Вайбер)
Пройди,будь ласка, тест. Початок 15.30 ,тривалисть 30 хв Завдання необхідно виконати до 16.00
Код доступу 143094
27.04.2020
Тема.Повторення вивченого матеріалу. Розв'язуванняприкладів і задач.Складені задачі, які містять просту на знаходження числа за величиною його дробу. (с. 110-111)
1. Самостійна робота:
с. 110 № 1, 2
с. 110 № 3
с. 110 № 1, 2
с. 110 № 3
- 2 .Подивись навчальне відео:
4. Розв'язування задач
с. 110 № 4
- Прочитай задачу,
- роздивись схему до задачі і доповни її,
- хто більше косатка чи китова акула?
- яке правило потрібно знати, щоб знайти довжину акули?
- знайдіть довжину акули, а потім порівняй довжину китової акули і косатки?
ЗАДАЧА № 5 С. 111
- Прочитай задачу,
- роздивись схему до задачі,
- подумай і порівняй, що більше книга енциклопедії, чи 4/9 частини, що прочитав хлопчик? звірся зі схемою до задачі,
- яке правило потрібно знати, щоб знайти частину прочитаної книги?
- знайди скільки сторінок прочитав хлопчик,
- дай відповідь скільки сторінок залишилось прочитати.
- Д/з Пройди,будь ласка,тест
28.04.2020
Повторення вивченого матеріалу. Розв'язування
прикладів і задач.(с.112-113)
1.Математичний диктант
Знайдіть частку від ділення чисел 96000 і 3; 420 і 4; 50000 і 2
Чому дорівнює добуток чисел: 320 і 8; 2400 і 4, 12000 і 5
15 м 5 дм поділіть на 5, 81 мм поділіть на 9
Скільки разів 20 грам поміщається в 1 кг; 5 ц - в 1 т?
У кульки розсипали 4 т пшениці, по 4 кг в кожний. Скільки кульків одержали?
2.Математика 4клас Розв'язування задач с.112-113 Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.
2.Математика 4клас Розв'язування задач с.112-113 Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.
29.04.2020
29.04.2020
Тема.Повторення вивченого матеріалу. Розв'язування
прикладів і задач Складені задачі, які містять кілька простих на дії різних ступенів.Письмове ділення на двоцифрове число.1.Відеоролик(урок)
2.Робота зі збірником с144-145 №32,34,36
Д/з с.144№31 ,с61 №252
Пройди,будь ласка,тест
Код доступу 6691784
Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Відкритий до 19.00
30.04.2020
Тема: Повторення вивченого матеріалу. Розв'язування прикладів і задач. Письмове додавання і віднімання чисел.
Вдосконалювати вміння розв'язувати рівняння, задачі.

Як знайти невідомий додаток?
Щоб знайти невідомий доданок, потрібно від суми відняти відомий доданок.
x = 764354 – 34013 _ 764354
x = 730 341 34013
730 341 + 34 013 = 764 354 730341
Д/з.Пройди,будь ласка,тест
Код доступу 8676304
04.05.2020
Тема: Повторення вивченого матеріалу. Розв'язування прикладів і задач. Письмове додавання і віднімання чисел
Робота зі збірником с.53-54
Д/з.Пройди,будь ласка,тест
05.05.2020
Тема: Повторення вивченого матеріалу. Розв'язування прикладів і задач. Порівняння, додавання і віднімання
іменованих чисел.
1.Пригадай. Розв'яжи. Перевір себе.
Скільки сантиметрів у дециметрі? ( 1 дм = 10 см)
Скільки кілограмів у 1 центнері? (1 ц = 100 кг)
Скільки годин у 1
добі? (1 доба = 24 год.)
Скільки разів потрібно взяти по 20 см, щоб отримати 1
метр? (5 разів)
Скільки разів потрібно взяти по 50 грамів, щоб отримати 200 грамів? (4 рази)
2.Обчислити периметр прямокутника.
3. Усні обчислення.
Гра «Так чи ні»
480 зменшити на 6, вийде 80 (ні);
Частка чисел 200 і 10 дорівнює 20 (так);
720 більше 9 у 8 разів (ні);
66 зменшити в 22 рази дорівнює 3 (так);
Різниця чисел 450 і 90 дорівнює 360 (так);
Сума чисел 5 і 70 більше суми чисел 70 і 50 (ні).
Робота з підручником с 114-115
06.05.2020
Тема.Повторення вивченого матеріалу. Заміна більших одиниць вимірювання величини меншими. Розв'язування прикладів і задач.
Пропоную попрацювати на найбільшій
освітній онлайн-платформі .
07.05.2020
Тема.Геометричні фігури.Задачі з геометричним змістом.
освітній онлайн-платформі .
https://learning.ua/matematyka/chetvertyi-klas/
Тема: Повторення вивченого матеріалу. Розв'язування прикладів і задач. Письмове додавання і віднімання чисел.
Вдосконалювати вміння розв'язувати рівняння, задачі.
790 – 270=
430+540=
63:9 +0 =
|
880 – 360=
150+440=
9:3+0=
|
1.Розв’язування рівнянь
x + 34 013 = 764 354
Як знайти невідомий додаток?
Щоб знайти невідомий доданок, потрібно від суми відняти відомий доданок.
x = 764354 – 34013 _ 764354
x = 730 341 34013
730 341 + 34 013 = 764 354 730341
Д/з.Пройди,будь ласка,тест
Код доступу 8676304
04.05.2020
Тема: Повторення вивченого матеріалу. Розв'язування прикладів і задач. Письмове додавання і віднімання чисел
Робота зі збірником с.53-54
Д/з.Пройди,будь ласка,тест
05.05.2020
Тема: Повторення вивченого матеріалу. Розв'язування прикладів і задач. Порівняння, додавання і віднімання
іменованих чисел.
1.Пригадай. Розв'яжи. Перевір себе.
Скільки сантиметрів у дециметрі? ( 1 дм = 10 см)
Скільки кілограмів у 1 центнері? (1 ц = 100 кг)
Скільки разів потрібно взяти по 50 грамів, щоб отримати 200 грамів? (4 рази)
2.Обчислити периметр прямокутника.
3. Усні обчислення.
Гра «Так чи ні»
480 зменшити на 6, вийде 80 (ні);
Частка чисел 200 і 10 дорівнює 20 (так);
720 більше 9 у 8 разів (ні);
66 зменшити в 22 рази дорівнює 3 (так);
Різниця чисел 450 і 90 дорівнює 360 (так);
Сума чисел 5 і 70 більше суми чисел 70 і 50 (ні).
Робота з підручником с 114-115
06.05.2020
Тема.Повторення вивченого матеріалу. Заміна більших одиниць вимірювання величини меншими. Розв'язування прикладів і задач.
Пропоную попрацювати на найбільшій
освітній онлайн-платформі .
07.05.2020
Тема.Геометричні фігури.Задачі з геометричним змістом.
Пропоную попрацювати на найбільшій
освітній онлайн-платформі .
https://learning.ua/matematyka/chetvertyi-klas/
08.05.2020
Тема: Повторення вивченого матеріалу.
освітній онлайн-платформі .
Пропоную попрацювати на найбільшій
освітній онлайн-платформі .
12-13.05.2020
Тема: Повторення вивченого матеріалу.
освітній онлайн-платформі .
Пропоную попрацювати на найбільшій
освітній онлайн-платформі .
Тема: Підсумкова контрольна робота.
1.Тестування за посиланням:join.naurok.ua
Код доступу 241741
Тривалість 40 хв. Розпочати о 13.00.
Спасибо. Все понятно и доходчиво!
ВідповістиВидалитиДякуємо
ВідповістиВидалитиЯ люблю Математику
ВідповістиВидалитиЯ люблю Математику
ВідповістиВидалити